جهانی شدن globalization

کلاس جهانی شدن ارتباطات دانشگاه تهران

جهانی شدن globalization

کلاس جهانی شدن ارتباطات دانشگاه تهران

۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۲ ثبت شده است

تحلیل لوگو:

لوگوی ثانی و امروزی euro news یک کره سفید رنگ است که در وسط یک مربع توسی یا مشکی قرار دارد. کره ی سفید رنگ نشانهی جهان است و مربع نماد تلویزیون. این لوگو هدف شبکه را که نشر اخبار جهانی است به نحو احسن میرساند. شبکه  عنوان و نشانه ی کلیهی برنامههایش را در قالب همین لوگو طراحی می کند.

مهدیار زمزم.محسن شهمیرزادی
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

اتاق خبر:


Euro news   را میتوان  یک رسانه ی کاملا مور دانست زیرا همگی اخبار این شبکه به صورت تصویری تهیه میشود و بیننده فقط فیلمهای مرتبط به خبر را مشاهده میکند و فقط صدای گوینده را میشنود و از شیوهی مرسوم خبر که گوینده اخبار پشت میزی بنشیند و خبرها را بخواند، اثری نیست. این امر توانسته است تا حافظه و درک مخاطب را هر چه بیشتر تصویری کند و تصاویر اطلاعات بسیاری را در کمترین زمان ممکن در اختیار مخاطب قرار دهد.ساختار تشکیلاتی euro news

مهدیار زمزم.محسن شهمیرزادی
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


مقدمه


در جهان امروز رسانه­های خبری نقشی بسیار مهمی در امر اطلاع رسانی، ساختن و نمود واقعیت یافته­اند و تأثیر بسیار زیادی بر افکار عمومی دارند این وضعیت باعث گردیده است تا رقابتی شدید میان  شبکه­ها و بنگاه­های خبری در سراسر کره­ی خاکی بشود.euro news  یکی از همین شبکه­های خارجی می­باشد که شبکه­ی فارسی اش دهمین سرویس خبری­ آن است. euro news  فارسی اخبار جهانی را از دید اروپایی رصد می­کند و به فارسی زبانان عرضه می­دارد. در این نوشته برآنیم تا اطلاعاتی در مورد این شبکه در اختیار خوانندگان قرار دهیم. در ابتدا و قبل از هر چیز باید به اتحادیه­ی اروپا که   euro news نماینده­ی آن محسوب می­شود نگاهی بیندازیم.

مهدیار زمزم.محسن شهمیرزادی
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر